Waar vind ik informatie over het product?

Bij de productinformatie kun je belangrijke informatie vinden over de maat van het product.

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestel proces is heel simpel! Kies jouw favoriete shirt of sweater, kies daarna de juiste maat en klik vervolgens op ‘in winkelmandje.
Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Is je winkelwagentje helemaal naar wens dan kan je nu klikken op ‘ga door naar afrekenen’. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail.

 

Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?

Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Wij streven ernaar je bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. In het weekend (en als je buiten Nederland woont) moet je een klein beetje extra geduld hebben.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert. De standaard verzendkosten zijn € 3,95 voor Nederland, € 6,95 voor België en Duitsland.

Verzending van bestellingen boven €50,- zijn gratis voor inwoners binnen Nederland en bestellingen boven de €75,- zijn gratis voor inwoners van België en Duitsland.

 

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens.

Controleer of je mailadres klopt. Je bestelling niet terug te vinden in je account? Dan is je order waarschijnlijk gelukt zonder account en mailadres.

Neem direct contact op met onze klantenservice via info@flmng.nl.

 

Waar blijft mijn bestelling?

Wij streven ernaar iedere bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. In de verzendbevestiging die je vervolgens ontvangt staat jouw tracking-nummer waarmee je bestelling te volgen is.

– Begint je nummer met 3S? Klik dan op het tracking-nummer om je bestelling te volgen.

– Begint je nummer met BUS? Dan is deze met brievenbuspost verzonden en is deze helaas niet te traceren.
Heb je nog geen verzendbevesting van ons ontvangen, stuur dan een mail naar info@flmng.nl. Wij zullen het dan zo snel mogelijk voor je nakijken 🙂

 

Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?

Is het item toch niet helemaal wat je in gedachte had? Jammer, maar dat kan gebeuren.

Volg de onderstaande stappen om je retour of ruiling te doen.
Stap 1 Aanmelden

Retour
Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@flmng.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en reden van retour (niet verplicht).

Ruilen
Wil je jouw musthave ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je ruiling aan door een mail te sturen naar info@flmng.nl Vermeld daarin je naam, ordernummer en het product dat retour komt.

Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat je de goede maat kan bestellen (mits deze op voorraad is). Je ontvangt van ons dan een kortingscode t.w.v. €3,95 om de verzendkosten van je volgende bestelling te kunnen dekken 🙂

Stap 2 Retour sturen

Vervolgens kun je het retour (op eigen kosten) terugsturen naar onderstaand postadres in Enschede. Wij dienen de retour binnen 14 werkdagen na orderdatum ontvangen te hebben.
FLMNG
Zuiderspoorstraat 27
7512 AX Enschede

LET OP: Vergeet de pakbon en reden van retour niet bij je retour te voegen.

Stap 3 Geld terug

Je kunt dan het geld binnen 7 dagen op je rekening verwachten. Als je voor achteraf betalen gekozen hebt, zullen wij het proces stopzetten (als je alles terug hebt gestuurd) of het bedrag aanpassen (als je een gedeelte hebt geretourneerd).

– Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen.
– De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

 

Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?

Wij vinden het erg jammer dat je een klacht hebt op een door ons geleverd artikel. Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Beschadigd:
Op alle FLMNG gekochte artikelen zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar info@flmng.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* Beschadiging door opzet of nalatigheid
* Uitzonderlijke slijtage
* Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften

Verkeerd geleverd:
Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via info@flmng.nl. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.

Incompleet:
Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@flmng.nl. Geen paniek! Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken waar het artikel blijft.

 

Ik heb geen pakbon ontvangen bij mijn bestelling, maar ik wil deze retour sturen wat moet ik doen?

Wanneer je geen pakbon hebt ontvangen bij je bestelling en je wilt deze retour sturen, willen wij jou vragen om het volgende te doen.

Voeg bij je retour een papiertje toe en vermeld daarop:
– Naam
– Ordernummer
– Artikel
– Reden van retour